I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Tak sanggup aku untuk ........

Assalamualaikum ..

emm, tahu tak , perasaan aku padanya hanya bagaikan mencurah air kedaun keladi. aku takut kalau itu terjadi ! sekiranya aku memberi tahu dia perkara yang sebenar .

Cinta yang tak dapat aku nikmati..Memendam seribu bayang tak pasti..Kesungguhan sudah tak nampak lagi. Aku tak akan boleh menjalaninya..

tahu tak ? hanya dalam masa 1 hari..Aku telah jatuh hati padanya .. Namun , sekarang aku hendak melupakan dia. Tapi agak sukar untuk aku melupakan dia kerana ia memerlukan waktuku seumur hidup . YA ALLAH !

Yeah ! sudah ada ciri-ciri lelaki idaman aku dalam dirinya. How can i forget him ? huh ~~ its really hard for me. Aigoo~~ :( Help me YA ALLAH !..


Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.