I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Science Stream's papers ! damn ==

Assalamualaikumm..




Haishh, exam je ! bila nak cuti ni ?? ==
Hari ini dah masuk hari yang ke-7 saya menduduki peperiksaan akhir tahun. Lega sikit la sebab banyak papers yang sudah habis jawab . Just risau untuk beberapa papers je lagi.
Walaubagaimana pun, still rasa kecewa dengan diri sendiri sebab tak dapat jawab dengan baik untuk papers yang sudah lepas : mathematic , addmath and physic !
Kalau nak diikutkan, paper mathematic memang senang gila !! Tapi, saya ni jenis yang lembab sikit kalau berdepan dengan nombor2. So, banyak la alasan yang dikemukakan; tak cukup masa + careless + tak taw = confirm tak dpt A+ . *sigh ! Tapi, harap semua yang saya tibai adalah jawapan yang betul ! Hope there'll has a miracle from ALLAH for me :)Amin..

About addmath : Haiyoo.. hopefully that i will not talk about it . damn hard ! i don't know what have i answered on the answer sheet ! SH*T . ==' Rasa2 nye.. daripada 120%, i only can get 50% . Haiyoo. or maybe half from 50% . Haiyoo ! It's because, i wasn't answer a lot of question ! susah bhaii . Haishh, tak tahu la apa yang saya belajar dengan teacher pakar selama ini.. Kecewa dengan diri sendiri :(

About physic : Hari ni merupakan hari dimana saya menjawab soalan2 physic yang banyak formula pasal pressure yang telah menambahkan lagi pressure saya. haiyoo ! Paper 1, not bad la ! senang gila ! Tapi, disebabkan saya ni banyak cuai and buku pun tak katam lagi, so, banyak la yang terpaksa bantai. Hope betul sebab memey r banyak soalan yang tak sure jawapannya. Fuyyoo ! paper 2 tak payah citer la. Soalan macam apa tah . [sebenarnya nak cakap yang saya ni jawab macam apa tah !] LOL . Susah sangat2 !

Em,, esok paper biology ! Hope, soalannya lebih senang ! dan saya akan menjawabnye dengan goyang kaki :) HOHO. macam boleh je. paling2, nak goyangkan pun tak sempat. ==' Harap2 soalan2 nye senang !

Woahho, tak habis study lagi ni .. SO, should study now :)

Thankyou.
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.