I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Jam tangan + coklat ?



Woot woot , yeah . selesai exam agama , masih ada lagi 4 subjek yang belum diambil . Cepat-cepat la habis kan kan ? boleh la aku wat kerja lain . cari duit sikit . HHOHO .
Opss, kenapa jam tangan dengan coklat ? HOHO

395854_313589051995188_195442737143154_1039388_380120907_n_large



Aww , aku nak sangat jam tangan yang kat the store tu ! Lawa sangat2 . Hari pergi the store , tapi lupa bawak duit lebih , ta dapat la beli jam =( AKu memerlukannya sekarang sebab aku memang tak ada jam tangan . Aeh2 exam pinjam jam Niesa je . Huuu :'( tak ada ke yang nak
belikan tok aku ? HAHA , tak payah la membazir duit korang je kan ? kuii2 .

Live like its the last day


Ahhh , sampai sekarang aku mengidam coklat . Ehh budak ni , kata nka belikan , tapi tak beli2 pun . AKu mengidam kalah orang mengandung ni . Haihh ! nth kenapa asyik teringinkan coklat je . Hmm , dah lama tak makan coklat .. *kek coklat tak dikira coklat ok . =) AKu nak cadberry la ! Perrhh . *terliur . HAHA.
Kepada yang berkenaan , cepat2 sikit beli . AKu nak. haha .*joke sudah =)
OK la , exam fizik menanti aku esok . SHould study now ^^

Good luck to all my friends

5B students : Niesa , Amin , Irfan , Zainol , Cheah , ANisah , NikFarhana , Fatini , Nadia , Marini ,Aqib , Muhaimin , Aifaa , Fatin , ANis , Hanisah , Zafriq , Parkies, Eca Abu , Eca Jaafar , Fara ,Azam , Khairel , Farhan , MOhsein, Seri, Yong , WOng , Halil , Ridhwan ,

FLASH : Wanie , ATien , Leena , AYien , Aida , Mieda , Shaza , Haziqah

BFF : Sarah , Naqibah , Hana , Fadhilah ,

And to all of you ^^


thankyou

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.