I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Midterm-exam ٩(●̮̮̃•)۶





Yayaya , nampak tak title kat atas tu ? "Midterm-exam" . Yee , betul tu ^^ Sekarang ni aku tengah menghadapi peperangan yang kedua untuk tahun ni . HAHA , memang banyak peperangan yang harus aku harungi untuk setiap tahun . Tapi tahun ni aku akan habiskan peperangan and mungkin lepas ni dah tak ada da . yeee ! HAHA .
So far , exam midterm ni notbad la . Yang pasti , aku target B=BM,MATH,SEJARAH,AGAMA C=BI,KIMIA,ADDMATH,BIO,FIZIK 〷◠‿◠〷. haha, tak ada A ?? sebab aku tak yakin sama ada aku boleh dapat A or tak . sedih bukan ? aku tak percaya pada diri aku sendiri . Tapi if depan kawan , ye ye je yakin . AKu nak jadi pelajar cemerlang SPM 2012 . haha . berangan je lebih . tak dek kenyakinan macam mana nak capai kan ? Mengong la aku ni .
Tapi seriously , aku suka and tak suka exam . HAHA , tahu kenapa ? sebab bila exam , aku suka tenguk gelagat kawan2 aku . ada yang jawab pun sambil sengih2 macam kerang busuk , ada yang muka ketat macam ada masalah rumah tangga . Ada pulak tu yang dah terlajak pergi ke London or KOrea la tu . Kah2 . Yang tak best ye , bila dah siap awal , kena la tunggu masa habis . Memang terseksa boringnya . tak tahu nak buat apa . Nak tidur takut terlajak jauh pulak a.k.a tidur mati la kata kan . HAHA . buat malu je nanti woo =p Duduk saja pun boleh jatuh sakit tahu tak ! Dah la duduk dalam kelas yang dah macam peti ais . AKu mana boleh duk kat tempat sejuk sikit , kang tangan jadi beku . Nka tulis pun susah . Jawabnya FAIL la aku exam ni . Opppss, tak nak ! aku tak target FAIL pun (`_っ´) !
Kes meniru dalam kelas aku tak tahu ada tak . Tapi kalau berbincang ada kot (☞゚ヮ゚)☞ ☜(゚ヮ゚☜) . HAHA . Time exam sejarah boleh pulak dorang bincang . No wonder la Teacher kesayangan cakap "you all are naughty" . Kah3 . and i'm gonna say that "teacher is cute" . HAHA . that is our Addmath teacher ^^ I LOVE YOU TC ^^
oK la , sampai sini je la . post entry pun bagi memenuhi hasrat sahabt ku. HAHA =)

thankyou (¯`v´¯)
.`·.¸.·´ ?
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.