I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

My Love for Him




N_e_v_e_r__e_n_d_i_n_g__l_o_v_e_by_alicat2011-d4pvtyx_large


Kadang-kadang , memang sukar buat aku untuk menjauhkan diri daripada dia . Sebab ? Sebab aku akan rindu dia kalau aku jauh dengan dia . Kadang-kadang , memang sukar untuk aku lupakan dia walaupun hanya untuk jangka masa yang pendek . Sebab ? Sebab dia dah melekat kat hati aku . Kadang-kadang kalau aku tak jumpa dia , aku boleh jadi macam orang tak dek hala tuju . Sebab ? Sebab selama ni aku asyik pikirkan pasal dia .

Hmm , perkara macam ni la yang membuatkan aku risau . AKu risau segala perasaan aku pada dia sekarang akan dibenci oleh ALLAH , akan menghancurkan hubungan kiteorang pada masa akan datang and even akan merosakkan diri dia .Aku rasa nyesal juga sebab meluahkan isi hati aku kat dia . Mungkin dia yang selama ni merupakan seorang budak yang baik [jenis yg tak pikir pasal cinta-cintan-cintun la] ,tiba-tiba bila kenal aku je diri dia terus berubah . AKu takut kalau perkara ini benar2 terjadi . Bukan aku nak cakap aku dah tak suka kan dia . NO ! I LIKE HIM and I LOVE HIM SO MUCH ! And i hope he will be my last love , i hope he will be the one who i will married with because I LOVE HIM SO MUCH , and i'm not ready to lost him .

Kadang kala , di saat dia menghantar pesanan ringkas , aku akan terukir senyuman manis bak kerang busuk , and kadang kala aku juga boleh mengalirkan air mata . Apakah sebab semuanya ini ? Kadang kala if dia cakap something yang mungkin boleh menjeleskan diri aku , hati aku bagaikan ditusuk betubi-tubi dengan benda yang tajam . Sakitnya , hanya ALLAH saja yang tahu . Memang sukar untuk aku menahan sebak itu . Apalagi if nak jauhkan diri dari dia , sanggupkah aku ? "YA ALLAH , adakah benar perasaan aku pada dirinya ? adakah benar apa yang aku lakukan pada dia ? YA ALLAH , mungkin ini dugaan daripada engkau YA ALLAH , walaupun dugaan yang engkau berikan ini tidak sebesar mana , tetapi ianya sungguh sukar bagi hamba untuk menyelesaikannya . Semoga engkau memberi petunjuk kepada hamba. AMiin "

Just now i got a text from him and he said that he miss the moment when we were study together , the sweet moment when we were together la . Ya , once he said that , automatically i miss about that too . Even i'm always miss that , but once he said like that , that moment suddenly come to my mind and until now i keep thinking aabout that . Hmm, he feel sorry because this year isn't like last year . isn't sweet like last year . He blame himself . BUt for me , he shoudln't blame himself in this situation because nobody wrong . Maybe there have a hikmah disebalik kisah ini . Mungkin juga kerana ALLAH sayangkan kami , so that we're not being like last year . Maybe in the future we'll be the most sweet married couple , happiest ever lasting , WHO KNOW kan ?

I admit it that aku pernah cuba untuk hindarkan diri aku daripada dia dengan cara "off phone , lari bila nampak dia , cubaan untuk hilangkan phone " , Hanya untuk mengelakkan dir aku dan dia daripada terjebak dalam jurang penzinaan , tak kesah la mata mahupun hati , yang pasti bukan selebihnya bcz we know about pantang larang a.k.a batas kami sebagai bukan muhrim. Namun semua ini tak berhasil sebab I MISS HIM ! I LOVE HIM . I'mnot so strong . Sedar tak sedar , hari ni dah masuk 1 tahun 4 bulan 21 hari dah perasaan aku pada dia masih kekal . Ouh maybe aku berubah sikit kot , kepada lebih saaaayaaang ! Hee =) He is the first guy who's can accpet me seadanya . Well , as you can see , i'm not that beautiful , i'm not rich , i'm not clever , seems like macam tak sesuai dengan dia yang perfect segalanya dengan kehensoman dia , kepandaian dia , kekayaan dia , keimanan dia . Memang jauh sekali diri aku kalau nak dibandingkan dengan diri dia . Namun begitu , dia still sayang aku . I'm glad to know him in my life . Thats why i can't forget him , i can't go far from him .

"YA ALLAH , hambamu ini sungguh lemah untuk mengharungi semua ini "

Seriusly i say that I LOVE HIM , but aku tak mengharapkan sangat hubungan seperti ni . Apa yang aku harapkan adalah hubungan yang berkekalan sehingga akhir hayat [hubungan selepas berkahwin] . Semoga dia benar-benar jodoh yang telah ditakdirkan untuk aku . AMinn ..

554470_213034742143495_127720354008268_348672_1047224942_n_large


In planning : nak ajak dia pergi makan . Since this week is our last school day . Maybe nanti tak boleh berjumpa dah , who know , secret of ALLAH =) hope i've a power to ask him to go out . Maybe tomm . InsyALLAH =)

thankyou

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.