I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Tajuk apa nii ??? =='



Assalamualaikum ..

Memang betul la dengan apa yang aku pernah baca mengenai lelaki . Begitu senang melupakan segala kesalahan mereka kepada perempuan . dan perempuan lah yang menanggung rasa sakitnya . Kenapa aku menyokong pendapat ni "? Sebab aku ada pengalaman dalam hal ni .
Bagi aku , kalau pasangan kekasih bergaduh , si perempuan la yang selalu cuba untuk mempertahankannya dan si perempuan juga lah yang menanggung rasa sakitnya walaupun mereka sudah berbaik . Si perempuan memang susah melupakan segala sakit yang telah mereka lalui . Namun lelaki ? begitu mudah untuk melupakan . Perempuan kalau dah sayang sangat kat lelaki tu , dia tak akan pernah mencari orang lain .

Well ni apa yang aku pernah baca and yang aku pernah lalui . Apa pendapat korang pasal benda ni ?

tq--
Thankyou for reading :) Give me some advice .

1 comment:

comment a good thing ok.