I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kata Hati.,

Assalamualaikum..
sebelum ini, aku ada pernah menceritakan tentang perasaan aku pada seorang lelaki ini.Pernah juga aku beritahu tentang ciri-cirinya . itu semua telah aku ceritakan di laman blog aku yang satu lagi !Hati aku tidak tenteram disebabkan oleh perasaan aku yang terpendam didalam hati ini.Ingin sekali aku untuk memeberitahu kepada lelaki itu tentang perasaan aku kepadanya,Tapi, tidak semudah yang disangkakan .. kerana,, aku tidak mampu untuk melakukan perkara itu,
Mungkin. aku takut dia akan lari daripada aku / tidak mahu berkawan dengan aku atau takut dia memberitahu tentang perkara ini kepada rakan-rakannya. Aku tidak mampu untuk mengahrungi kehidupan aku jika perkara sedemikian berlaku kepada aku.

"YA ALLAH! tlonglah hamba mu ini YA ALLAH. sesungguhnya , hanya pada engkau aku boleh meminta dan hanya engkaulah yang boleh memakbulkan doaku ini."

Selagi perkara ini tidak diberitahu kepada dia, selagi itulah hati aku akan menjadi susah. & ini sangat susah untuk aku melupakan dia.
Kenapa ya , kalau kita mencintai/menyukai seseorang , perasaan kita itu tidak boleh disimpan dalam hati ? Kenapa kita perlu juga berkongsi perasaan kita dengan orang itu ?
Itulah lumrah manusia..
Aku harap, aku dapat mengatasi masalah aku ini.. Dan terus memberitahu dia tentang perkara ini..
Aku juga harap , aku dan dia akan tetap menjadi kawan seperti biasa.
Aku tidak mengharapkan balasan sayang daripada dia. Aku juga tidak mengharap untuk bercouple dengan dia. macam ini.


atau pun ini ...



Kerana.. aku tahu akan pantang larang aku sebagai umat ISLAM.
aku hanya mahu dia tahu bahawa aku menyukai dia. :).

Itu sahajalah kata2 daripada aku.

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.