I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Pidato ?

Assalamualaikum..

Minggu depan , aku ada ujian lisan. So , aku kene la bersedia daripada sekarang untuk practise Pidato aku. lupa aku nak kasi tahu.. Aku pilih Pidato sebab aku memang dah tiada pilihan lain.
Pidato aku bertajuk "Kebersihan Tandas" .
Disebabkan blog aku ini namanya Secret , so, mestilah ada secret juga pada Pidato aku ini. KEKEE.
nak tahu apa secretnya? jeng jeng jeng !
The Secret is , text pidato ini aku tiru daripada text pidato Adek Aliah iaitu peserta adik-adikku musim yang ke-2. text yg bertajuk "Kebersihan tandas" ini , agak ringkas , padat dengan maklumat dan amat berguna untuk aku.
Aku tidak perlulah bersusah payah untuk menghafal text yang sepatutnya aku guna iaitu.. sebanyak 500 lebih perkataan... Mati la aku kalau menghafal text tu.
Nasib baik la aku ingat fasal adik-adikku ini..
Kepada empunya text .. aku minta maaf sangat2 sebab aku tiru pidato anda. kerana aku memang tidak ada pilihan lain. Tapi.. aku tidak tiru bulat-bulat.
Aku ada ubah sikit ayat itu :)
Aku harap, aku dapat menyampaikan pidato itu dengan bersemangat dan sempurna !
since ini adalah pidato aku yang pertama.
sebelum.. aku tidak pernah menyampaikan sebuah pidato !
pasti.. semasa aku menyampaikan pidato ini , tangan aku pasti sejuk.
nervouse la kata kan. kekeke.

OK la. sampai disini sahajalah kata-kata daripada aku.
Sekian ,

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.