I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

salah faham !

Assalamualaikum ..

c e r i t a di s e k o l a h :)




Pada pagi isnin , seorang budak/remaja perempuan pergi ke sekolah bersama abangnya dengan menaiki motor . Semasa hendak bertolak , remaja tadi pun naiklah motor tu . Tiba-tiba motor itu terbalik . Kata abangnya , "berat sangat" . Remaja tadi pun tersengih-sengih sambil hati sedang membara . Dalam masa yang sama remaja itu berasa malu. Sesudah sampai di flat berdekatan dengan sekolah , remaja tadi pun pergi membeli karipap . Disebabkan karipap inilah remaja ini dan kawan-kawannya yang lain menjadi femous. Setelah itu , remaja itu terus masuk ke sekolah . Sesudah sampai di kelas, tidak kelihatan pelajar-pelajar perempuan . Dia berasa pelik. Yang dia nampak hanyalah pelajar lelaki . Itupun suku saja ! Termasuklah o r a n g yg dia s u k a :)
Tetapi seperti biasa , dia hanya buat endah tak endah . Pada pagi itu, memang dia tidak ad mood. Itu kerana dia berasa sedih kerana , kawan rapatnya tidak hadir ke sekolah sebab pergi ke hospital untuk melakukan rawatan . Sebabnya , kawannya itu mengalami batuk berdarah, So, pada pagi itu , remaja itu berasa sebak/menangis sikit [tak teruk la].

[then , dia menjalani pembelajaranya seperti biasa]

Pada masa yang ke 6 dan 7 , remaja tadi masuk ke makmal. Mereka telah melakukan experiment [tak sangat pon] . Pada ketika itu , hatinya tiba-tiba terluka a.k.a cemburu. KENAPA ? Ini kerana , dia melihat kelibat o r a n g yg dia s u k a bersama dengan seorang perempuan,rakan kelasnya juga . Tetapi hatinya tidak berfikir buruk . Dia hanya berfikir bahawa mereka sedang mengulang kaji pelajaran ! Tetapi , hatinya tetap merasakan bahawa mereka ada hubungan yang luar biasa .
Mungkin perkara ini terlintas di kepala dia kerana dia tidak mahu kehilangan lelaki itu !

Sebelum saya mengakhiri essay saya ini..
Ingin saya mengatakan sepatah 2 kata :-

"sesungguhnya , jodoh itu ditangan Tuhan"

itu sahaja .


sekian..

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.