I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Cuti yang indah :D

[30/5/2011]
Aku pulang ke kampung pada jam 7.15 pagi. Awalkan bertolak ? yela, nk cepat sampai, kenalah cepat betolak. omong2 , dimana yak kg gue ? actually, kampung aku at KEDAH ! sebab itu la kene bertolak awal pagi. aku pun bangun pukul... 6 pagi.
Time dalam kereta , macam2 insiden berlaku. HOHO. yang tak bolee aku lupa adalah..
Bila dalam perjalanan [time tu dekat flat BBSB] , makcik aku mencari-cari telefonnya . Lepas itu , pakcik aku try menDIAL no makcik aku. tahu tak telefon tu ada kat mne ? HUH ! ada kat dalam BOX handbreak. GILA kan ? HAHA. macam2 cara yang kiteorang buat untuk dapatkan balik phone itu. Sampai kepit kuku pun jadi mangsa. Then, disebabkan cara kiteorang tidak berhasil , kiteorang just biarkan dengan harapan kat kampung boleh mintak tolong drpd cousin.
Memang amat membosankan bila duduk dalam kereta selama 5 > 6 jam.! huh, maw kebas punggung aku dibuatnye. Dalam kebosanan itu , nasib baik ada kawan-kawan yang sudi bermain msj dengan aku :D
And dalam kebosanan itu jugalah aku memenuhkan perut aku dengan bermacam2 makanan. HOHO. maw kenyang aku dibuatnya sampai xbole masuk da makanan :D keke.
Pada jam 1 tgh hari lebih , aku selamat pulang ke kampung :D wah ! lega rasanya dapat keluar daripd kereta.
Pada malam tu , aku tidur kat ats sorang-sorang diatas katil kayu yg berlapikkan TOTO. LOL ! wlopun sakit sikit, but aku selesa sbb dpt tidur sorng2 . Kalau tidur buas pun, aku sorng je tahu. orang len tak akn menjadi mangsa. kan kan ? hehe . Sepatotnya aku tidur dengan COUSIN aku kat bawah , but aku tak nak ! rasa xbebas untuk tidur kalaw tidur ngn orng len. HOHO :D

Aku tidur dengan nyenyaknya :DD
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.