I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Cuti yang indah . [PART 2]

[1/6/2011]
Pada hari tersebut , kiteorang pergi ke rumah Mak Lang aku di Kuala Nerang .
Sebelum sampai ke rumahnya , kiteorang singgah ke PASAR NAT .
Tahu tak , ikan kembong sekilo RM 4 je. WOW, kat sini , beza GILA harga dia. HAHA.
Then, jalan2 lagi .. aku jumpa baju lawa2. tapi xdapat aku nak beli sebab segan dengan adnya makcik aku. LOL :D Then , kiteorang meneruskan perjalanan ke rumah Mak Lang .
Nak tahu siapa yang aku jumpa kat sana ? huh ! Cousin aku punya bini. *heh, apa yang kau ckp ni? Pasti korunk xpaham. sebenarnya, itu adalh hari pertama aku berjumpa dengan dia. sebab diorang baru nikah. Nak tahu berapa umur dy ?? muda setahun dari aku! 15 TAHUN !! LOL. and she didn't go to school ! LOL. YOU SHALL GO TO SCHOOL BECAUSE THIS YEARS YOU GONNA HAVE A BIG EXAM ! btw, dia orang siam. TINGGI and PUTIH ! Pada hari itu juga, kiteorang dijemput untuk kerumah perempuan tuh :D
Nak tahu ? perjalanan yg memBESTkan. haha.
drpd rumah Mak Lang aku , mengambil masa 10 minute untuk ke rumahnya . Dengan menaiki kereta.
Then, kereta terpaksa parking ditepi jalan disebabkan kereta tak boleh masuk ke kawasan tuh.

Mula2, kiteorang kene menuruni bukit dengan berjalan kaki..



Then, terpaksa merentasi sungai :-


Huh, air sungai tuh sejuk . and naseb la tak berapa nak dalam sangat sungai tuh ! and air dy pun x la deras sangat !
Then, kiteorang nek lagi bukit dan terpaksa berjalan kaki sejauh 1 km xsilap..


melalui jalan nie.. kiteorang kene jalan and sampai ad selekoh ke kiri , then selekoh ke kanan , dan terpaksa merentasi sungai lagi... dalam sungai uw, tapi !! naseb bek ada titi. HOHO. then, sampai la rumh dy. huh ! jauh kan ?
hoho, nie la pengalaman ak yg pling best selama aku berada at KEDAH . hoho.

itu je la :D
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.