I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Sebelum semuanya terbongkar :)

Assalamualaikum :D


Hi kawan-kawan !
sedar tak sedar , sudah semakin ramai yang ingin mencari tahu , siapakah "SI DIA" yang selalu aku ceritakan itu . Kelakar pun ada sebab mereka semua bersungguh-sungguh mencari jawapannya. (^_^)
Ada diantara mereka sudah tahu jawapanya , dan ada juga yang masih tercari-cari jawapan . HOHO.

Paling kelakar apabila mereka tahu , yang saya suka kat orang yang bernama lelaki . Hello guys ! imma such a normal girl la . Jadi , ofcoz la saya ada perasaan untuk menyukai orang yang bernama lelaki itu :)
Sama juga seperti kalian semua.. kan kan ? I'm sure that most of you [my readers la] already has a BF .
Yah ! i have BF before . His name also started with vowels "A" . but , mungkin kiteorang tiada jodoh , so. terpaksa berpisah setelah 6 bulan bersama :) Itu tidak mengapa kerana saya redha akan kehendak ilahi:)



Dan kini , seperti yang telah saya ceritakan pada kalian semua sebelum ini , saya sudah menemukan lelaki idaman saya yang selama ini saya cari . SI DIA ini sudah cukuo memenuhi list lelaki idaman saya :)
Cuma sekarang mungkin belum tiba masanya lagi untuk saya membokarkan segalanya :) mungkin juga saya tidak akan membokarkan fasal ini kerana tidak mahu perkara yang tidak diingini berlaku.
Bagi sesiapa yang sudah tahu , hopefully kalian semua tidak membokarkannya terlbih dahulu kerana saya masih tidak bersedia .

Bagi sesiapa yang sedang mencari jawapan bagi siapakah SI DIA itu , GOOD LUCK guys !
and maybe you'll get shock if you know who is him . so sorry if he's your ideal type . heee :)
He's already in my heart ! LOLOL, but yah ! most of your didn't notice it since imma not really shows that i like him . Just act him as my brother la :) Tunggu la masa yang sesuai jika ALLAH ingin meyatukan kami berdua :) Doakan saya ye :)


Sekian ' ' ,

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.