I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Tak baik fitnah !

Assalamualaikum .

Kawan-kawan , bagi my classmate . maybe most of you tahu akan masalah aku kat kelas. Eh not my problem ! but one of my cassmate problem ! Start daripada hari khamis rasanya , dia asyik kenekan aku dengan salah seorang classmate aku . Why ?

Gini ceritanya .
Time hari rabu ritu , kiteorang ada kelas bio . Sepatutnya aku balik rumah dengan sarah n Qeybah , but mereka dah balik dulu . terpaksalah balik dengan budak2 laki kelas aku . Then , aku jalan dengan seorang dak laki nie. Ok, aku bagi gelaran at dia [M] ok . aku balik dengan [M][P][Q][F] . Aku jalan dengan [M] , then si [P] ni mengada-ngada nak kenekan aku dgn si [M] ni. Kata aku ada scandel la ngn [M]. sorry la bro ! i already hv my ideal type la :D sabar je la kan. .


Dekat sekolah pun dia kenakan aku. malu jerk. tahu tak , bukan saja dengan si [M] , tapi, degn other boys jugak. haishh ! memang GILA la dia tuh ! HOHO..

OK, itu saje la :)

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.