I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Bad story :(

Assalamualaikum .

Pada hari ini , saya telah mendengar satu berita buruk daripada emak saya berkaitan dengan abang saya yang kedua . Emak saya cakap ada kemungkinan abang saya terkena penyakit kencing tikus .
Penyakit kencing tikus itulah yang menyababkan Din Beramboi meninggal eh ?
BUt before this , mak aku kasi tahu yang abang aku kena denggi. Then masuk hospital. maybe doktor check for the 2nd time dan mendapati bahawa dia terkena penyakit itu.
Itulah yang membuatkann aku sedih . Aku tak nak la berfikir buruk mengenai abang aku sebab aku sayang sangat kat dia. Harap sangat sangat agar dia cepat sembuh !
Aku harap korang semua dapat mendoakan kesihatan abang aku . Moga dia cepat sembuh .

Terima kasih :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.