I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

2nd days exams :(

Assalamulaikum ..
Pada hari isnin , aku dan kawan2 yang lain ada paper Sejarah dan math !

Sejarah : [220811]
Aku rasa sejarah aku sudah baca . Memang pun , tapi masih ada beberapa soalan yang aku tak boleh jawab. La, aku baca je.. tak hafal pun . Even soalan nya senang , tapi memang sayang la sebab aku tak baca + hafal dengan baik ! Aku takut juga lah kalau2 dapat FAIL ! hopefuly tak la. aku nak A !!!

Matematik : [220811]
Matematik paling aku takut kalau nak dibandingkan dengan sejarah. Dahlah sebelum paper matematik tuh , cikgu boleh pulak tanda menanda kertas sejarah. memang hati aku tak tenang la. Dok pikirkan pasal sejarah. Sepatutnya aku study math time tuh , tapi tak boleh nak tumpukan perhatian . Memang dalam exam aku tak leyh jawab la ! Argggg ~ tension . aku tak pass bab statistic ! geram gila la ! aku rasa 30 markah aku hilang ! haishh. banyak tuh ! *malu je . Hopefuly tak FAIL ! and hopefuly aku dapat markah lagi tinggi daripada yang lepas.. :( Amin...

Arghh, ni pun dah susah , macam mana la eh paper yang seterusnya ??
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.