I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Permulaan exam yg baik :)

Assalamualaikum ..
Sebelum bercuti raya , aku dan kawan2 yang lain terpaksa mengharungi cabaran , iaitu Ujian 2 ! Kiteorang sudah jawab 6 papers buat masa sekarang ini . Memang besar dugaan semasa ingin menjawab soalan2 nie.

Bahasa Melayu : [190811]
Bahasa melayu aku rasa tak ada masalah lah since aku ni orang melayu ! Soalan dia boleh la tahan senang :) Hope boleh dapat A+ !

Bahasa inggeris : [190811]
English bagi aku , bahagian objektif ada beberapa soalan yang memeningkan. But ok ok jugak la! Hopefuly aku boleh dapat A. :D

Hopefuly paper lain ok .
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.