I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Present for women and ME ! haha


Hi Hi Hi :) ANyeonghaseyo ! Ohayo >,<
Sapa suka hadiah ? angkat tangan !! *me me me me !! LOLXD.
Sapa yang tak suka hadiahkan . HAHA. semua orang suka hadiah termasuk lah aku even my mom pun suka hadiah. Hadiah ni boleh diberikan pada bila-bila masa je. BUkan hanya pda hari lahir. Bagi hari-hari pun boleh. Tapi agak-agak la nak bagi hari-hari , kang lari bajet kang. HAHA.
Kadang-kadang memang susah kalau nak pilih hadiah buat seseorang , lagi-lagi yang berlainan jantina dengan kita. Tapi pada pendapat aku la kan, perempuan ni lebih sukakan hadiah yang bagi mereka [aku jugak] , nampak sweet + comel . Hadiah yang bermakna adalah hadiah yang ada sentimental value. tahu takk ?
Contohnya , Teddy Bear . Tahu tak, teddy bear dengan sigadis merupakan sahabat baik ? pikir-pikirkan lah kenapa . HOHO.
Contoh yang lain , coklat . DIkategorikan sebagai "sweet" jugak kan ? HAHA. Perempuan memang suka sangat-sangat dengan coklat [termasuk lah aku] . Tapi kalau nak bagi tu, jangan la bagi banyak-banyak sangat . Boleh menaikkan berat badan. Well, perempuan ni suka jaga badan. Sanggup tak makan seminggu woo . HOHO.
Selain itu , accessories kan ada . Kalau kasi accessories, sigadis tu boleh la pakai kemana pun dia pergi . ATleast anda[orang lelaki] berasa happy la jugak kan kalau sigadis menghargai hadiah yang anda beri.
Tapi, kena tenguk la jugak kan perempuan tu macam mana. Kalau dah perempuan macam lelaki, sorry to say la. I don't have any idea about it ! HAHA.
Bagi aku , aku tak kesah hadiah apa pun yang aku dapat selagi hati si pemberi tu ikhlas and tak mengharapkan balasan . HEHE.
Baru-baru ni, aku baru je menerima satu lagi hadiah sempena birthday aku yang dah lepas tu. Tak sangka ada orang masih ingin memberikan aku hadiah ! HAHA.
AKu dapat apa ? HOHO. AKu dapat TEDDY BEAR ! hoho, first time seyh dapat TEDDY BEAR , lagi-lagi daripada seorang yang bernama lelaki ! LOLXD. My classmate la yang kasi .
Malu la and tak expect pun yang dia nak kasi kat aku sebab katanya, hadiah tu untuk sepupunya . Aleh-aleh sepupu yang dia maksudkan tu adalah aku ! HAHA.
Apa-apa pun, TERIMA KASIH , THANKYOU , KAMSAHAMNIDA , ARIGATO ....
to AQIB sebab sudi bawa kotak yang besar pergi sekolah . HAHA ^^
Nanti, kalau cukup bajet , insya-ALLAH aku balas hadiah kau ^^ tapi tak janji tau ! LOLXD.
Ikhlas kan ?? HAHA..
ALright , thats all about HADIAH ! hehe :)
thankyou.

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.