I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kata Hati [Part 2]



continue ~~

Dalam tempoh aku menyimpan perasaan padanya , aku jugak ada menyimpan perasaan jeles . Hal ini kerana aku rasa diri aku ni dicabar even orang tu tak cabar aku . Aku telah mengenali seorang perempuan yang cantik, comel and pandai. Dia bersikap mesra terhadap semua orang termasuk pada dia . Kadang-kadang aku terasa la jugak dengan sikapnya kerana suka berkepit dengan dia . Maksudnya , selalu duduk sebelah dia , sembang-sembang dengan dia . WHAT ? itu pun aku nak jeles ? Mesti la , perempuan mana tak jeles kalau lelaki yang dia suka didekati oleh perempuan lain kan ?.

Disebabkan rasa jeles aku makin menebal , lantas aku memberitahu kepada kawan-kawan yang aku percaya bahawa aku suka akan dia . Ramai kawan aku yang terkejut sebab mereka tidak sangaka bahawa aku juga jenis seorang yang punya perasaan terhadap lelaki. WHAT ? I’m also a girl la. Hello ! Yea , ramai yang pandang terhadap diri aku . Almaklumlah , aku ni seorang yang pendiam di dalam kelas dan tak banyak bergaul dengan orang . Oleh itu , aku cuba aktifkan diri aku di dalam kelas dengan bersikap mesra kepada semua orang . Barula mereka boleh percaya . Tak ramai yang tahu aku suka akan dia kerana aku masih tak bersedia untuk memberitahu orang bahawa aku suka dia.

to be continue~~


Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.