I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kata Hati


Sedang aku duduk termenung , tiba-tiba kelibat seorang lelaki lalu dihadapan aku . Aku tidak dapat mengecam mukanya dek cahaya yang terang . Aku cuba untuk menjelaskan pandangan aku ini untuk mengetahui siapakah dia sebenarnya . Dia seolah-olah seseorang yang special buat aku kerana hanya dengan pandangan pertama aku sudah jatuh hati padanya . Bak kata pepatah , dari mata turun ke hati . Dia mempunyai rupa fizikal yang tinggi , rupa paras yang kacak dan punya nama yang sedap. Paling penting sekali , akademik nya terbaik !

Hari demi hari , aku semakin mengenali dirinya dan semakin rapat . Walaupun ramai orang kata bahawa dia adalah seorang yang panas baran , dan aku akui perkara itu . Tapi , dia pelik sikit , dia seolah-olah tidak mampu untuk bersikap panas baran terhadap aku . Alhamdulillah , that’s why I can study with him after school . Since I knew that he’s tarel in Additional Mathematic eventhough his mark wasn’t really good [around 50 and above] , but I still learnt from him . So far , I can catch-up what he tough me . He was such a great teacher for me :D

Sejak aku sedar aku suka akan dia , aku bagaikan seorang perempuan yang sangat excited untuk ke sekolah. NO NO , niat dalam hati still untuk belajar kerana ALLAH . Niat sampingannya adalah untuk bertemu dengan dia dan kawan-kawan yang lain . Sudah lama aku menyimpan perasaan pada dia di dalam hati ini . Dalam tempoh ini juga , berbagai perkara yang terpaksa aku lalui . Disebabkan aku ni seorang yang emotional , kuat jeles , aku selalu sangat bersangka buruk terhadap orang2 perempuan yang cuba mendekati si dia even orang itu adalah kawan aku sendiri . Tapi , aku kena tahan perasaan aku jugak supaya perkara yang lalu tidak berulang lagi .

Ada satu ketika apabila aku menangis kerana dia . Aku pun tak tahu macam mana aku boleh malukan diri aku di situ dihadapan kawan2 aku , dengan menangis . Actually , I cried because I had misunderstood towards him . I though he got mad on me because made him waited for me for long time at library . Yeah , my personality .. I’ll cry if I know people angry at me. And then , when I reached home , I text him and asked for forgive . Fortunately , he said that he was not angry on me but he was been busy . I’m so happy that time ! Sejak dari itu , aku sentiasa menepati masa . Konon la kan ? hehe.

to be continue ~~


Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.