I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Masalah kpopers ~~


Hi you guys ! well about the title , it doesnt mean i'm not kpopers.
I AM KPOPERS , but tak dek la sampai tahap sampai lupakan PENCIPTA KITA [ALLAH] .
Memang , dari apa yag saya lihat , ramai anak2 muda diluar sana yang memang "BIG FAN" of kpop .
Sampai dalam bilik pun penuh poster artis2 kesayangan mereka di dinding.
I DID IT , but that when i was still "JAHIL" .

Kepada yang gila2 sangat tentang korea tu sampai boleh rosakkan hubungan korang dengan member baik korang sendiri gara2 rebutkan artis korea  eh jap jap . nak tanya , dorang kenal ke kat korang ?
Kalau ye pun , nak ke dorang kat korang ?
Jadi jangan disebabkan artis korea yang korang gila2 kan tu , kawan baik sendiri menjadi musuh.
INGAT !


Kepada yang rajin sangat buang duit pergi ke concert2 tu , cuba2 la kurangkan . i know you guys orang kaya . Tapi kalau nak ikut kan , kalau duit tiket korang tu , korang guna untuk sedekah jariah , kan lebih bagus . 
Bukanlah nak kata yang saya ni baik sangat a.k.a tak minat korea.
wah , saya ni pun BIG FAN kpop jugak tau . tapi tak dek la sampai pergi concert2 .
Memang la teringin pergi concert tu , pergi showcase and bla bla la as long as dapat jumpa artis kpop kegemaran saya . But evrytime i wanna go to meet them , mesti ada halangan. I know ada hikmah nya disebalik segala halangan dan rintangan yang saya hadapi.
Then, saya bersyukur sangat sebab ALLAH masih sayangkan saya.
Konklusi di sini , bukan la nak kata HARAM minat kpop ni . BUKAN ! even saya pu minat kpop.
Tapi BERINGATLAH . jangan sampai lupakan PENCIPTA KITA.
Jangan sampai merosakkan hubunga kita sesama insan.
Jaga batas2 pergaulan [sampai hugging2 + touching2 tu ape pasal ?] =='

BERINGAT LA YER !

Sekali lagi saya nak tegas kan , SAYA JUGA KPOPERS
SHINEE IS MY FAV GROUP AND BLOCK B IS AWESOME .
CHIKIN ONEW IS MY OPPA AND U-BOMB IS MY BABY ! hahahahahahahahah.
SEE ! I'M ALSO KPOPERS .

But remember what i said , jaga hubungan korang dengan ALLAH =)
Ingatlah ALLAH , Jangan sampai ALLAH lupakan kita .

Wassalam .

[dedicated to all MUSLIM . sorry if terasa]

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.