I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

cerita hari ini !!

Assalamualaikum ..


wahh , kiteorang dapat budak kelas baru .. From Sabah named Faiz..
aku tak bercakp lagi ngn dia. setakat ini .. Amin je la yang banyak cakap dengan dia !

emm , then tadi ad perjumpaan permainan dalaman . HOHO.. aku , Seri and Amin lawn keyrum ! HAHA, tak tahu eja la !! Nk tahu sapa menang ? HOHO, ofcoz la me :)
Amin jelez aku menang .. Tiap kali aku dapt mata.. Dia akn kate "kurang ajar" .. Aku rase..aku sudh cukup diajar sebb tu aku boleh menang ! keke. lek lu min .. Ti bole lawan lagi ! Next week ye min . HAHA.

okeyy, thats all !
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.