I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

kebosanan :)

Assalamualaikum !

hey you . hari ini , aku tidak pergi ke sekolah ! kerana ?? aku malas . then sebab aku memang tak ready tuk study benda yang baru ! So, aku kene study benda yang lama bagi faham dulu !!
Since tak gi sekolah ni. aku agak bosan la kan duduk rumah je.


Tak wat apa pun. yewla, wat homework tu mesti la ! Tapi bosan sebab tak ada orang "kawan-kawan" yang menemani aku . So, nak wat homework pun agak malas. Rindu nie kat kawan-kawan ! keke :)




So, starting from now. maybe , aku da tak nak ponteng sekolah kot ! sebab aku ni cepat sangat rindu ! hhehe. especially rindu kat SI DIA :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.