I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

KAWAN AKU !!

Assalamualaikum ..

Setelah sekian lama aku menghilangkan diri , kiri aku kembali untuk mengepost something untuk para readers sekalian ..

Guys ,.. aku punya public speaking sudah past . Aku rasa.. lega sangat tau .


Cuma tadi .. aku berlaku emotional sikit. keke ! Malu sial ! .. Nangis depan kelas..
Tapi , teacher cakap.. aku berani sebab menangis kat depan kelas . Berani mengalirkan air mata . Aku pun tak tahu kenapa dia mengalir.. Tadi nak tahan dia daripada terkeluar .. Tapi , hajat aku tu tak kesampaian . So, dia mengalir juga ! huh , terpaksalah menahan malu . Tapi , memang .. aku tak boleh la kalau cakap bab2 macam ni .
Pasal kawan . Yeah !! Kawan adalah sangat penting dalam hidup aku .. Termasuklah my Parents :)

I love them so much tahu takk !!

Actually tadi aku nak bercerita panjang lagi .. Tapi , disebabkan air mata aku sudah mula mau keluar .. aku pun stop je la.

Nak aku sambung ? HEHE..


Kawan aku bukan cume NIESA .. Time aku form 1, aku rapat sangat dengan Sarah , Qeyba and Hana !! They're my bestfriends in form 1 and form 2 .
Then , disebabkan aku kene pindah kelas masuk kelas " " .. Aku rapat pulak dengan FLASH :) Farahin , ATien , Wanie and LEENA my COUPLE :) yeahh , budak2 "perempuan" kelas A tuh baik sangat ngan aku.. Lelaki tak.. Semua sombong kecuali Hazman , Aqil ngn Ikmal. Dorunk boleh la juga dibuat kawan :) BUt the others tak sporting lansung ! keke ..
Then , bila naik form 4 , aku jumpa lagi kawan2 yang sangat baik dengan aku. Time aku masuk kelas tu , aku terus dapat sesuaikan diri aku dengan semua orang . Itu yang best tu . Lagipun orang yang aku sayang , "Farahin , Niesa & Aida" ada bersama aku ,. HEHE.
But , Tak samapi beberapa bulan, i lost one more friends.. Aida.. she tingglkan kiteorang kat sini sebab dia dapat masuk TEKNIK . HUH , Selang beberapa bulan/hari pula , mY sweet love , my sweet couple ,LEENA pula yang tiggalkan aku . Agak sedih !!
Lepas itu .. aku kehilangan lagi kawan yang paling aku sayang !! Farahin . ZOMG !! I cant believe that she telah tinggalkan aku dan kiteorang semua ! i love her so much . Dia seorang yang baik hati . best dapat kawan macam dia !!
So sekarang .. only tinggal Aku , Niesa , Wanie and Atien , shaza & mieda wakil bagi FLASH :) yang masih berada disitu ! Harap mereka tidak akan kemana-mana kerana aku sudah tidak sanggup untuk kehilangan kawan lagi !

I L O V E T H E M S O M U C H !!


Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.