I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Bermanja dengan sidia :)

Assalamualaikum ..

LOL, tadi aku ada TERpost kat wal FB sidia :) hehe , tetibe jadi gedik sikit . KOnonnya sebelum terlambat ! almaklumlah , kot kot lah tetiba aku pergi meninggalkan sidia buat selama-lamanya ke kan ? emm, Lagipun , bukan selalu aku bermesra dengan sidia macam ni. Hari ini , hari yang menggembirakan aku . [LOl, aku tak kata hari yang paling bahagia sebab..] ada lagi hari yang paling membahagiakan aku dripd ni ! kah3 .
Emm, kalau nak ikut kan , dah hampir 8 --> 9 bulan aku menyimpan perasaan aku . dan hampir 8-->9 bulan jugak la aku still sukakan sidia ! WOAHH !! tak ramai orang yang macam aku kan ? hee, aku kalau dah suka kat orang tuh , aku akan suka kat dia buat selama-lamanya ! KONON ! :D .



Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.