I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

mimpi yg tak akan pernah jadi kenyataan ...

Assalamualaikum ..

Haishh , kelmarin . tiba2 pula aku TERMIMPI pasal "SI DIA" dengan "DIA" . haha, dua orang yang berbeza tuh ! :D yang pasal "SI DIA" , emm. cm nie..
Aku pergi keluar ke belakang rumah aku . Tengah tenguk arnab . Then tiba2 aku terpandang la rumah belakang rumah aku .. Lampu bilik tiba2 menyala . Then, aku ada nampak kelibat seorang lelaki .. Rupa-rupanya , lelaki itu adalah "SI DIA" . Pada masa itu , aku cakap sorang2 .. "ouh! ni ke rumah dia.." , Padahal aku kat situ dah 3 tahun lebih . Baru perasan yang dia tinggal dekat belakang rumah aku. Then , time tu dia tengah duduk kat meja study dy yang menghadap ke belakang rumah aku. Kiranya , dia boleh nampak aku juga la. Dah la time tuh aku tengah free hair , tapi dia tak perasan lagi. Tiba2 pula mak aku bising panggil nama aku , then dia pun pandang la.. Aku pulakk , argghhh ! malu nyee... Then aku masuk la rumah.
Then, aku naik la masuk ke bilik aku. Tapi time tu aku dah tak fikir pasal "SI DIA" lagi. entah tiba2 boleh lupa pasal kejadian tuh. Almaklumla.. MIMPI .. Then , aku masuk bilik sebab nak tukar seluar.. aku tutup pintu bilik then aku tukar dekat belakang pintu . Tiba2 , ada orang ketuk pintu nak masuk . Orang tu tolak juga pintu tu. Aku tahan dengan kuat la sebab nak change seluar. Lepas habis tukar tu, baru aku bukak pintu . Nak tau sapa tuh ? HAHA, gila ! itulah "DIA" . tak tahu , dalam mimpi tu , hubungan kiteorang rapat sangat macam adik dan abang :) then bila dia masuk tuh ,aku suruh la dia keluar balik . sampai tarik tangan dia keluar. Nak tahu "DIA" cakap apa ? "eh eh, haram ni.." [haram sebab pegang tangan dia] . HAHA. mimpi aku berhenti sampai situ je sebab jam loceng aku dah bunyi. Baru nak tahu pengakhiran MIMPI. keke.

yang peliknya, asal la boleh masuk "DIA" dalam mimpi aku . HAHA. maybe ALLAH nak kasi tahu yang kiteorang ni besfriend kot. ngeng ! BTW, ni first time aku mimpikan "SI DIA" :D
WOAHH ! tak sangka , akhirnya aku boleh mimpi dia juga. keke.
Ok, thats all :) tata ~~
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.