I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Rasa bersalah ..

Hey hey hey !
hari ini aku rasa bersalah sangat . bukan apa , hari ini aku tak tegur dia lansung ! even pandang pun, macam tak je ! huh ! memang beza gila la hari ini dengan semalam and dengan hari2 sebelum ni. Aku rasa bersalah sebab , aku hari ini , buat bodoh/ buat tak tahu je dengan dia. [tapi, LOL, ada lah pandang dia senyap2 , EGO konon ] Itu , patut la aku rasa hari ini lain sangat suasananya . Aku takut , dia jadi marah kat aku pulak . and aku sebenarnya buat macam tuh sebab aku masih merajuk dengan dia , even aku masih merajuk dengan dia , tapi aku rasa aku tak patut buat macam tu dengan dia . since benda ini akan merosakkan hubungan kiteorang sebagai kawan. am i right ? emm.. ! Aku yang selama ni suka SENYUM pun, hari ini dengan dia aku tak senyum lansung ! you know what , aku buat macam dia tak ada pun dekat situ ! And lagi satu , aku buat2 tak nampak sebab , bukan apa . time nak pandang dia je mesti cahaya matahari terpancar at mata aku. dah la mata aku ni SILAU ! susah nak nampak ! emmm, I'm so sorry la chingu ! MAYBE esok , aku senyum kat kau :) HEHE ..

Sekian..
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.