I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Study ke ??

Assalamualaikum..
Hi ! LOL..

Hari ini , aku stay kat sekolah sebab nak berlajar ADDMATH yang selama ini aku tak pernah lulus ! LOL !
Aku stay dengan sarah pada mulanya . Time dekat library , kiteorang banyak gila gelak ! Almaklumlah , BFF yang periang :) Then, datang pula Aqib .. tapi dia wat hal dia je ! ada masa, dia ada la cakap dengan kitaorang ?! Tujuan kitoerang stay sebab nak berlajar dengan Amin . Tapi nak tunggu dia tuh , haishh ! lama woah ! Sebab dia ada join contest sempena bulan ramadhan iaitu pertandingan hafazan. Then, bila aku tengah test cermin mata Sarah , tiba2 ada suara garau yang kedengaran di telinga aku ! AKu terkejut , hampir2 nak melatar .. nasib baik tak lepas. rupa-rupanya suara yang garau tu kepunyaan Amin. haishh , buat aku cuak jerk ! TERKEJUT nak MATI ! haha, lebih2 pula. Then , dia ada cakap yang dia nak kasi aku soalan , then dia ada kasi paper kecil warna hijau .. Nak tahu apa soalan nya ?? [Sila baca ayat hafazan....] ..Amboi AMin , kau perli aku ke ? HAHA, tahu la dia baru menyertai contest tuh .. emm.. Then, kiteorang study la ! tapi sayangnya , hanya sebentar sebab library nak tutup dah ! So, terpaksa la tangguhkan dulu kerja kiteorang . Hope ada hari lain lagi untuk study sama2 dengan dia :) Oklah , kira study 4 orang dah cukup ! Boleh study :)

sekian .. :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.