I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

hidup dgn dia?

Assalamualaikum..


Semalam, SIDIA ada tanya aku .. "Kalo aku pergi jauh dari hati ko , adakah ko masih lagi tunggu cinta ko tu pada aku "
Huh , tetiba aku terpikir jugak sal benda ni. adakah aku boleh tunggu dia if dia jauh dri aku ? Emm, cinta itu buta . if dah sayang , pergilah sejauh mana pun , tpi dihati masih terasa dekatnya . Lagipun , aku rasa yang dia la my true love sbb , aku jatuh hati kat dia on first day of school , and kali pertama aku terpandang dia.. Memang jarang la kan nak jumpa orang yg macam aku ni . Setelah beberapa bulan aku suka dia, aku dapat menilai yang dia ni orang yang mcam mana. So, sekarang .. dihati aku cuma ada , ALLAH , Nabi Muhammad , Parents aku , kawan2 and dia . XD
Yeah , love him much ! Jadi , memang agak susah untuk aku senang2 je lupakan dia . Aku dah kenal dengan dia 8 bulan setengah . Baru sekarang kiteorang tahu isi hati masing2 . And itu yang membuatkan aku happy ! Tapi, itu juga membuatkan aku malu la pulak nk berhadapan dengan diaa .. ==' Tak ape, kuatkan semangat kau [aku] XD

Sesungguhnya , aku mencintai sidia kerana ALLAH TAALA ..
Harap2 aku akn dapt mencintai sidia buat selama-lamaya ... Amin...


ok, terima kaseh :)

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.