I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

90 vs 60 ?

Assalamualaikum..

Faham tak title kat atas tu ?
HOHO. Actually tadi, saya baru je perasan , Followers blog saya sudah mencapai 60 and 90 followers :) APA ? MASIH TAK FAHAM LAGI ?
Ouh yha, actually, saya ni ada 2 page . 1 page untuk dunia music saya , and 1 lagi untuk dunia hidup saya. HEHE. Tak tahu ke ? Kesian . Mey tenguk :)

" http://worldwidentertainment-onemin.blogspot.com/ "

Hahh ! ni la page dunia music saya :) HEHE.
So, about the followers , meyh tenguk gambar ni ..



Woahh ! so that , saya nak ucapkan terima kasih kepada sesiapa yang sudah follow blog saya yang tak seberapa ni :) And hope korang akan support saya dalam dunia blogging ni okay ? hehe

sekian ..
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.