I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Part time job !

Assalamualaikum..



Heyheyhey korang !
Hiayoo, hari ini, memang hari yang memenatkan bukan ? KENAPA ? woaho, ada nampak title kat atas tak ? HEHE, Hari ni saya dan dua orang rakan saya pergi jalan2 cari part time job ! ALmaklumlah.. cuti panjang nak dekat dah. lagipun sekarang tengah cuti, kalau boleh nka la juga cari duit poket :) HOAHO, banyak la juga kedai yang telah kiteorang melawat :) And saya just dapat 3 kedai . Hope nanti diorang call la. Sebab kalau sebelum ni, saya kasi no phone, but diorang just kept it je ! Haishh ! Sampai membuatkan saya dan rakan2 saya anti dengan kedai tu ! Tapi sekarang dah ok dah dengan kedai tu sebab kek dia sedappp sangat ! HEHE. *makan je keje :) Well, sapa tak kenal saya :) hehe.
Memang jauh la kiteorang berjalan. Tengah mencari kerja tu, barulah kiteorang tahu, betapa susah nye nak dapat kerja .*sigh . Tapi tak apa la.. selagi ada usaha, pasti ada hasilnya :) hehe.
Btw, esok kiteorang akan terus mencari :) Doakan semoga kiteorang dapat yekk ! :D

sekian :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.