I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Mana boleh study !


Assalamualaikum..


Memang kan ? ramai orang cakap yang study itu membosankan. Even saya sendiri pun rasa yang study itu membosankan . Tapi, tidakkah mereka / "saya" tahu bahawa study itu sangat penting ? Penting untuk masa depan kita ! Haish, puas saya berleter pada diri saya sendiri . "STUDY SYEIRA , STUDY ! " . Tapi, apa je yang saya buat ? "EMM, KEJAP LAGI LA. KEJAP LAGI" . aleh2, tak buat pun . Woahho, macam mana nak naikkan semangat untuk study ni ? Haiyoo.. Agaknya kena letak ONEW kat depan mata kot ! Baru bersemangat nak belajar ! HAHA


Alahai, tenguk senyuman dia pun dah cair , boleh ke nak belajar ? HAHA. Oh, mana "AWAK" saya ni ? maybe dia boleh bantu ? hehe..
Tak apa ! Walau ape pun, saya akan tetap menaikkan mood saya untuk study ! study itu tangga kejayaan ! "usaha itu tangga kejayaan" -< tukar sikit ayat. HAHA.

KOrang semua pun, study la eh ! demi masa depan korang :)

Sekian .

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.