I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Hati seorang perempuan



Fotos del muro


Kadang kala , memang susah untuk mencari seseorang yang boleh m e n c i n t a i kita dengan tulus ikhlas , dengan ikatan janji setia . Baik lelaki mahupun perempuan . Semuanya sama sahaja . Namun begitu , hati ini berasa sangat bersyukur kerana telah menemui seseorang yang benar-benar ikhlas dengan hati ini tanpa mengeJUDGE paras rupa yang tidak secantik perempuan lain. Seseorang yang selalu memberi semangat kepada hati ini untuk terus menjadi seorang yang berjaya dengan izin ALLAH . Seseorang yang sudi memberi nasihat agama kepada hati ini yang sangat lemah dalam bidang keagamaan .

Kini , hati ini sangat bahagia dengan kehadiran insan tersebut . Tapi mampukah hati ini bahagia pada hari-hari yang akan datang ? Mampukah hati ini dapat hidup bersama dengan insam tersebut buat selamanya ? Mampukah hati ini menahan sebak jika tidak dapat bersama dengan insan yang dicintaiya itu ? Hanya ALLAH sahaja yang tahu . Who knows qada' dan qadar ALLAH .Whatever happen , we should accept it dengan r e d h a .

Facebook


Perempuan ini memang sangat lemah . Mudah jatuh cinta pada seseorang lelaki yang memberi harapan. Perempuan ini bak memory card yang penuh sarat dengan memory silam . Perempuan tidak mudah lupa akan kisah cinta bersama dengan seseorang pada masa silam . Tapi , adakah lelaki seperti itu ? . Mungkin seseorang lelaki ini tidak suka perempuan yang kuat merajuk . Tapi ketahuilah bahawa perempuan bukan merajuk kerana suka-suka , tetapi kerana mereka ingin mendapat perhatian daripada lelaki yang mereka cintai . Mereka ingin mengetahui sejauh mana lelaki itu cinta pada diri mereka . Ketahuilah bahawa perempuan diciptakan dengan 9 nafsu dan 1 akal. Jagalah hati dan perasaan mereka kerana hati mereka bagaikan sehelai tisu yang mudah terkoyak [kuat bersedih] .

Cintailah seseorang itu kerana ALLAH

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.