I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

ROADRUN



Photography Graphics, Tumblr Photography, Facebook Graphics


Memang lama benor aku pikir tentang apa yang patut aku tulis kat sini. Rasanya banyak benda nak citer , tapi bak kata aku pada entry yang lepas-lapas , aku ni banyak makan semut . SO dah lupa banyak benda (╥﹏╥) dah memang nasib aku sebagai anak muda yang cepat lupa .

[20 minute kemudian]

See , nak menaip pun dah jadi malas sebenarnya . Ha , disebabkan tadi aku pergi sekolah , so ada la jugak cerita yang ingin diceritakan :) AKu telah menghadirkan diri aku ke sekolah untuk mengambil bahagian dalam acara ROADRUN [*sorry gambar tak dapat lagi] ≧❀‿❀≦ . Memang nervous gila la kan bila sampai sekolah . Time tu , baru lah perasan yang semua bahagian anggota badan sakit . Macam-macam betul . Btw , aku dapat no siri *B031 . lawa takk ? Mestila , tenguk orang yang memakainya la [*harap maaf , nak perasan kejap ]

[10 minute kemudian]

Since aku ni selalu sangat pergi jogging , so dah menjadi kebiasaan la berlari/jogging tanpa henti . Didn't expected that aku boleh bertahan berlari tanpa henti dalam jangka masa yang agak lama . I think about 500 to 600 meter i ran non-stop . Sayangla tak dek jam . If not boleh la set masa aku berlari . Seprti biasa , memang malu bila sampai depan sekolah sebab ramai sangat peminat yang menunggu . HAHA ☜(*▽*)☞   . Alhamdulillah , dapat tempat ke-5 , bersyukur sangat sebab dapat kalahkan atlet . [*ada yang terasakah ? ] Mianhae :)

Polaroid Graphics, Polaroid Photography

Bila tiba masanya untuk ambil medal , wah . terketar-ketar kaki . Entah kenapa time tu SIDIA ada mood sangat nak snap gambar aku . Memang aku menyorok la . Tapi memikirkan tentang perasaan dia , aku show kan jugak la muka aku yang tak berapa nak lawa ni [*dengan wajah yang tak ikhlas] Dapat jugak dia gambar aku . Aku pasti TAK LAWA . Time kat atas stage , rasanya macam tak boleh nak turun balik dah . BUkan sebab bangga dapat naik atas pentas , tapi sebab terharu disorak oleh rumah sukan aku and support daripada rakan-rakan semua :) Ok , lega rasanya semuanya sudah lepas ^^
Akhir cerita , boleh pulak SIDIA lupa akan DATE kiteorang . haihh ! Tak apa , tak apa . orang tengah lapar memang macam tu , Tak pikir benda lain dah . tak apa la , mungkin di hari yang lain :)

Walau apa pun , CONGRATULATION to P1,P2,L2 untuk pasukan TUAH kerana telah berjaya meraih tempat pertama dan kedua :) [*bangga]

thankyou ٩(●̮̮̃•)۶  

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.