I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

alangkah baiknye kalau Sidia tahu ..........

Assalamualaikum .
Setiap yg bermula haruslah dimulakan dengan Bismillah dan ucapan salam.

Alangkah baiknya kalau sidia tahu isi hati aku yang sebenarnya . Memang sudah lama aku ingin kasi tahu sidia akan perkara ini . Aku takut juga , nanti kalau sidia tiba-tiba diminati ramai orang . And aku terlambat . Aku tak nak macam tuh ! Kalau boleh , biar sidia tahu akan perasaan aku pada dia ,. Then , kalau dia nak ada peminat lain ke apa ke , aku tak kesah ! yang pasti aku dah luahkan perasaan aku. tapi malangnya , aku tidak kuat untuk memberitahu sidia begitu ! Haishhh , ottokhae ?? =p


Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.