I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

#berbuka bersama mereka :)


Assalamualaikum..

Hari ahad yang lepas , aku berbuka pusa bersama dengan classmates aku . Dimana ?? di MCDonal BRP :) aku ke sana dengan motor . bukan aku yang bawa ok , but my friend ! perhhh ! laju gila dia bawa ! nak mati aku . Sesampai je aku kat sana , aku masuk and nampak Dia and kawan2 yang lain. HAHA, time tu , Dia sorang je lelaki . Dia nampak macam malu je sebab geng dia tak datang . Kesian dia , jaga pintu je ! HEHE. Then , bila setengah daripada kiteorang dah ada , tiba2 ada masalah pula . tempat yang kiteorang booking uh , tempat orang lain. TENSION gak r. ada juga la lawan2 mulut dengan orang tu. Last2, kiteorang terpaksa mengalah . Kiteorang dapat port dekat depan bilik tu. Dah nak dekat berbuka ni , tak order lagi . So , aku pergi beli air dulu dekat petronas . Then, dalam pukul 8 macam tu , DIA dah balik . awal kan ? HOHO, nak pergi futsal tu ! DIA ada kenalkan aku dengan abang DIA. haah. abang DIA quiet handsome la :D
Perrrhhh ! tak sangka , Cikgu2 kiteorang tu sporting gila ! kalah kiteorang . bab2 berposing , cikgu2 kiteorang yang over ! Banyak la jugak gambar yang kiteorang snap snap ! :D yang candit pun ada . yang tak leyh bla nye , diorang ada amik gambar aku dengan [M] , LOL . time tu aku dengan dia je pulak tu dekat meja sebab kononnye dia teman aku makan. uh, habis la aku nanti !
Since diorang tak upload lagi gambar hari tu , so aku upload la gambar yang aku amik sesudah aku pulang dari MCDonald tu :)











[Time ni , kiteorang berdua posing habis la ! HAHA. banyak lagi , tapi yang ni je kau upload :) ]

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.