I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Dah baik kot ..

Assalamualaikum..
Umm.. aku rasa , aku dengan dia dah boleh berkawan macam dulu...KOT. Aku mungkin dah boleh terima kata2 dia pada aku. Alhamdulillah.. Terima kasih YA ALLAH kerana telah mendengar perminta hamba-MU ini . Sesungguhnya Engkau MAHA MENDENGAR.
Semalam dia ada call..dia sembang macam tak ada problem apa2. COOL JE ! Tapi, tak apelah .. Sapa lah yang tak kenal dengan perangai dia ni. HUH ! Semalam dia ada tanya , yang aku ni dah block dia kat FACEBOOK ke ? aku cakaplah yang aku dah DELETED terus FACEBOOK aku. Boleh pula dia tanya aku ada buat acc lain ke tidak. HAHA ! Buat apalah aku nak buat baru. Sebab tiba masanya nanti, aku akan REACTIVE balik acc ni. Aku agak lega la sebab aku boleh mengukir senyuman balik apabila dia call. Thats mean kiteorang sudah berbaik kan ?? Even though, aku tak tahu sapa yang salah . NGENG !!



BTW, to all my friends who had asked about my FACEBOOK , I'm sorry cuz i'll not be there for few days. Chat/ meet with me at TWITTER then .. :D

Terima kasih ...

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.