I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Money money money !!

Assalamualaikum.

Uh .. money money money !!
nak money !! HOH , Nanti petang , aku dengan Sarah nak pergi kedai PET sebab nak jual arnab aku yang dah banyak sangat tuh !! Then, ingat nak pergi hari hari sebab nak pergi tanya pasal PARTIME. hoh ! saya kalau perlu sangat money , sanggup buat apa2 taw :) HOH, harap2 .. dapat la bekerja kat Hari hari tuh ! paling2 amik shif malam sebab pagi sekolah . HOH .. breath in breath out. LOL !
Nak buat apa dengan money tuh ? HOH :-\
1- aku nak buat kaca mata . sebab mata aku dah teruk sangat!
2- aku nak beli barang2 sekolah aku !
3- aku nak beli phones baru !!!
4- aku nak ringankan tulang parents aku ! :D

Thats it :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.