I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Sahur pada hari pertama :) [1432 H]

Assalamualaikum ,
buat saudara ISLAM saya ..

Selesai sudah santapan sahur saya bersama keluarga untuk hari puasa yang pertama. Makan nasi yang berlaukkan ayam goreng , ikan goreng , sup daging , kari daging , ulam-ulaman dan yang paling penting ialah telur masin :) hehe, tak sah sahur aku kalau tak ada telur masin . Sedap meyh :)
Tapi malangnya , puasa kali ni , aku kena skip pada hari pertama . tahu tahu je la kan kalau perempuan tak leyh membuat ibadat kerana apa .. HEHE . ini kali pertama aku terpaksa skip puasa pada hari yang pertama. Tak best la macam ini. patut la aku tak dapat rasa suasana berpuasa di bulan yang indah ini..
Btw , aku dapat tidur selama 2 jam je tahu tak ? sebab semalam , balik daripada hantar adik aku balik asrama dah pukul 12 .. sampai je rumah aku terus bukak buku jap. nak study . Almaklumlah .. exam sudah hampir tiba . so kenalah prepare awal2 walaupun dah lambat ..


BTW : Hopefuly aku masih tidak terlambat untuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN , 1432 H . Semoga puasa pada kali ini akan dipenuhi dengan rahmat dan barokah . Puasa biar penuh ye , jangan ponteng-ponteng ! kecuali bagi kaum HAWA la kan ? hehe ..

p/s : perbanyakkanlah membuat amal ibadat pada bulan ini kerana sesungguhnya, bulan ramadhan inilah bulan yang paling penuh rahmat . Perbanyakkan berzikir kepada Allah , dan perbanyakkan jugalah membaca ayat-ayat suci Al-Quran ..

Assalamualaikum ..

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.