I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

sekolah pada hari ini :)

Assalamualaikum ..

Emm , pada hari ini , SMKBBSB telah mengadakan majlis sambutan Hari Malaysia . So, kiteorang kena duduk didewan selama 1 jam setengah rasanya .
Sesampainya aku di kelas , Wahh , kelas tunggang terbalik disebabkan air bah . Bukan hanya kelas kami ditenggelami air, malah kelas2 lain juga. Nasib baik la ada lelaki2 sejati dalam kelas aku tu yang telah membuang air keluar. Memang tak ramai yang datang hari ni. kelas pun jadi suram jerk. So, ada la orang yang kacau aku disebabkan bosan. Sapa ? sapa lagi kalau bukan SI Cheah tu. Dia memang , suka kacau orang . Dah tuh , asyik2 main botol air aku jerk then letak at meja A*** . Pastu , dia ada nak cakap dengan A*** . " Tuh botol aw** " Dia tak sempat nak habiskan sebutannya sebab aku menyampuk sebut "ha ha ha , aw aw aw " A*** pun buat benda yang sama juga . Si Cheah pun malu la. HAHA.
Then, bila bosan sangat , kiteorang cakap pasal lesung pipit . HEE, hampir semua orang kiteorang , aku , nadia and marini menyuruh mereka senyum. Diorang pun malu jerk nak senyum. Kelakar jerk .
Time balik , Si Cheah tuh cakap , yang apa yang Mohsein cakap tak betol. Mohsein ada ckp , yang Cheah kalau dekat sekolah , makan or minum cover jerk . Kalau at rumah perhh , gelojoh . HAHA. time Mohsein cakap macm tuh , [dah la depn cikgu] , muka cheah mula naik merah . Memang kelakar .

Terima kasih :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.