I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

SPP book :)

Hey hey !

hehe , Malam semalam , SI DIA aku tuh ada la kan , hantar masg via mak dy punya phone . Dia suruh aku teman pergi SPP hari ni . Aku on je kalau mendapat persetujuan daripada Sarah .
Then, tadi lepas keluar dari kelas , aku nampk la dia jalan dengan Mohsein . Ingatkan dia xjadi g ngn aku . SO, aku pun keluar la dulu beli makanan . And buat2 tunggu dia at Bus stop . Sedang aku makan2 , tiba2 dia keluar dari pintu pagar sekolah berseorangan . HAHA, nampak muka kesian je. Then aku panggil la dia . And dia tunggu aku habis makan dulu. Tapi disebabkn aku and Sarah baru mula makan and sudah pasti kalau nak habiskan mengambil masa yang lama. So, kiteorang pergi je dgn makann tuh sekali. Yahh, kiteorang l ayg kene jalan dulu . Tenguk dia jaln sorang2, kesian jugak doe . HAHA , kang kalau jalan ngn dia, sarah lak sorg . emm . kiteorang ni mcm bodygurd dy lak g hntr dia g SPP . then, lepas dia siap beli , dia jalan punya la laju meninggalkan kiteorang at belakang . ==' , HAISHH , dah la tak ckp terima kasih . Hiayy ~ tapi tak ape la.
Btw, Sarah pun ada tanya , Sapa yg paling rapat dengan dia at dlm kelas . AKu cakp la skeian sekian.. so sarah tanya , kenapa dia suruh aku teman and bukan mereka semua ? HAHA, lol, Sarah mula la buat cerita yang bukan2 . AKu pun no idea.

HEHE :)

But sometimes, aku rasa jugak yang dia ada kasi aku harapan sikit . tapi aku takut oneday aku jadi kecewa . BTW, aku pernah ckp yg aku tak kesah kalau dia suka aku or tak . Tapi entah la.. still rasa somthings.
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.