I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Dinner ^^


Heyheyehy ^^ hehe
Esok, saya ada dinner dengan family saya.
Dinner tu under company ayah saya. SO, agak pening sikit la..
Baju apa yang saya nak pakai..
SO, terpaksa la pinjam baju kawan2 . HAHA. habis almari kawan saya , saya kerjakan..
Banyak jugak baju saya kebas..
Tp, tak semua yang akan saya pakai ! GIla ape,
dinner tu 1 malam je, bukan 1 bulan. HAHA..
Emmm, hope..
saya ambil keputusan yang betul .
And harap sekali esok ayah saya akan dapat menang cabutan bertuah..
hamper pun bersyukur..
BUt, sangat berharap dapat laptop , handphone or camera nicon ^^ HEHE

Yeahh ! boleh makan banyak esokk !!
chocolate cheeze cake and pasta yang saya nantikan ^^ HAHA..



yumyumyum ^^


thnkyou :)

Thankyou for reading :) Give me some advice .

1 comment:

  1. amboi... bukan men seronok lagi ey..ha esok jgn lupa post pic2 makan2 tu..

    siyes la. tengah2 malam gini nampak kek chese tu wat org tersa lapar!! NAK!!

    ReplyDelete

comment a good thing ok.