I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Eid Mubarak ^^


Heyheyheyhey kawan2 !
Hope masih tidak terlambat untuk saya mengucapkan Selamat hari raya Aidiladha ^^
So, how was your Eid ? hehe.
Sambutan perayaan family saya sangatlah meriah since cousin2 saya kebanyakan nya raya kat sini ^^ Termasuklah skandal saya and adik saya . HAHA.
Awww , semalam skandal adik saya pandang saya je. HAHA *perasan jap
Tiba2 jatuh hati dekat skandal adik saya pulak sampai lupakan skandal saya termasuklah AWAK saya. HAHA. kesian seyhh ^^
Semalam, memey banyak la family dok bercerita sambil buat lawak.
Yang tang lawak tu, semua tak leyh nak cover ayu or handsome . Gelak bagai nak gila !
Yang paling kuat gelak adlh adik saya punya skandal ! HAHA..
Comel seyh dia gelak ^^ Dah la hensome. keke
[Sorry AWAK , saya excited pasl ni jap]
Btw, skandal kiteorang ni adik beradik . skandal saya abgnya and skandal adik saya, adiknya ^
Dorang berdua memng hensome ^^ bujang lagi tuh ! HAHA
[asal aku miang ni ? ==' ]
Tapi, tenguk perangai skandal adik saya, saya jadi tertarik pulak dengan dia. keke.
Umur dia sama dengan abg saya ^^

You know what, adik saya jeles doe dia pandang saya and talk talk dengan saya. haha ^^
And kami jadi jeles lak bila dia dok cubit pipi adik kami yang perempuan tu.
Saya dan adik saya ni just menjeling je =='
HAHA, tak patut kan kiteorang buat macam tuh ? HEHEH.
Gurau gurau sudah :)

Walaupun saya jadi excited citer2 sal dia , Tak bermakna saya lupa akan AWAK ^^
I'll always remmber you and will always miss you la dear ^^
And i know, you also always miss me.
Buktinya, AWAK asyik dok tanya perkembangan saya je. HAHA.
Sayang AWAK la !

So, Alhamdulillah , we had a great time yesterday ^^

Sekian :)
by : Onew's wife ^^

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.