I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kelas fizik + Anugerah cemerlang ^^


Heyheyhey guys ^^
Hmm, sepatutnya hari ini saya ke kelas fizik dengan Pecet , tapi disebabkan saya kena hantar adik saya pergi sekolah , so kena la awal . Then tinggal la Pecet . Kesian dia pergi sorang2 ! HAHA.
Elehe, actually saya pun pergi jalan sorang jugak sebab adik2 saya tinggalkan saya.
Mak ehh, cepat gila dorang jalan..
Pukul 7.30 saya sampai sekolah saya. Haishh, awal tu. Tak tahu nak buat ape.
Mula2 tunggu jekat bus stop sekolah sebab nak masuk tiba2 malu lak,
since hari ini ada form lain yang sekolah.
Disebabkan rasa bosan, saya pun terus masuk, then terus pegi kantin..
Ingatkan tak ada yang sudi datang ke kelas Fizik , dalam 5 minit kemudian, nampak la gadis yang comel lagi ayu ^^ Ala, kecil-kecil cili padi gitu, HAHA.
Marini namanya :) Dia lah yang teman saya dekat kantin tuh..
Nasib baik ada dia, ada la juga teman untuk berbual.. Kalau tak, memang saya duduk ternganga je la kat situ menanti kawan2 lain..
AHHHHH, tidakkk ! tiba2 jarum panjang dekat no 12 yang menandakan sudah pukul 8.
So, kiteorang pun terus gerak la pergi makmal Fizik.
Terkejut and tergelak sesama sendiri sebab kawan2 yang kiteorang nanti2kan tu semuanya ada dekat depan makmal. HAHA.
Tak dan nak duduk Niesa ajak saya pergi cari tcer kesayangan dia tuh ..
Terserempakla dengan Ustazah kiteorang yang comel loteh tuh ^^
Then, lepas dah jmpe tcer kesayangan dia tuh, kiteorang pun terus turun ^^
Yeahh ! belajar tajuk LIGHT ^^
Agak best la jugak sebb sambungan tajuk tahun lepas. HAHA.

Then, habis pukul 9.15
Tak sempat pulak nak mintak kertas +math dekat AWAK sebab saya kena balik cepat
[pergi tenguk adik2 saya amik anugerah kat sekolah dorang]
HEHE, bangga sikit saya sebagai akk diorang ^^
Lagipun, AWAK pun nampak macam busy jer.. SO, tak apelah, bukan rezeki saya..

Then, kenangan lama kembali smula !
ceh, HAHA .
ACtually, dekat majlis anugerah cemerlang tuh, ada budak main piano lagu fv saya dulu ^^
Tapi sampai sekarang masih terpahat di dalam hati :)
Lagu ape ? emm, lagu 0330 sing by UKISS,
KPOP group yang saya suka tuh ! HEHE.. mEmang saya nyayi dalam hatilah time tu ^^
Tiba2 hati tengah panas boleh jadi sejuk setelah mendengar alunan piano tuh.
Alhamdulillah ^^

sekian :)
wrote by Onew's wife ^^

Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.