I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Hari kesenian ISLAM :)

Assalamualaikum :)

Pada hari khamis [ 28/7/2011 ] , SMKBBSB telah mengadakan beberapa aktviti bersempena dengan minggu kesenian Islam . and aku , telah menyertai beberapa aktiviti seperti , nasyeed dan menu sihat ramadhan.

Nasyeed bagi perempuan ada 4 kumpulan. Kumpulan aku ada 9 orang . Kiteorang telah membawa lagu Nurul Iman yang dinyanyika oleh Amar dan lagu Rabiatul Adawiyyah yang dinyanyikan oleh In-team . Disebabkan kiteorang kumpulan yang pertama membuat persembahan , memang perasaan gugup muncul dalam diri . lagi2 akku . Agak banyak la kesalahan yang aku buat . harap juri tak perasan la kan? KEKE. Tapi , hilang rasa gugup after persembahan untuk lagu nurul iman habis :) Time lagu Rabiatul Adawiyyah , part last sepatutnya kiteorang pegang bunga. tapi bunga yang aku bawak tu , tetibe jauh kedudukannya sehingga aku ta leyh nak amik. agak malu la time tuh . tak menjadi lakonan kiteorang . hara juri tak perasan lagi :)

After nasyeed , aku pergi kat meja untuk menu sihat aku. kawan aku sudah menanti aku . kiteorang buat kerja dengan cepat since masa tidak cukup. Semasa kiteorang membuat persiapan, agak ramai la orang yang datang ke meja kiteorang sebab mungkin, makanan kiteorang sedap ! HAHA.. Kteorang ada buat [ PUDNG ROTI CARAMEL & MACAROONI ALA MAMA]. memang sedap weii :)



Lepas jer jur test kteorangnye makanan , habes semua orang serbu meja kteorang sebab nak rasa makanan kteorang . HAHA. sampaikan guru kelas aku pun join. HAHA. memang best la :D
Then , kteorang kemas2 la meja :)





[tenguk !! rajinkan diorang :) padahal group aku 2 orng je termasuk aku . penolongnya, huh , ramai .. HAHA ]


Mereka memang kawan yang terBAIKK la !! HAHA.. :) eh, aku pun nak bergambar . eceh cehhh ! :))







Okay , thats all for today :) hopefully , kiteorang menang !!
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.