I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Kisah di SG BULOH :)

Aku pindah ke Sg BUloh time aku form 1 . Time tuh, aku masih kontak dengan Asrul la. aku pernah kasi tahu dia yang aku suka kan dia. Tapi, disebabkan time tu sikap lama aku masih tak hilang lagi , [tak ada rasa malu dengan lelaki ] . Emm, time at SMKBBSB , aku jumpa kawan2 yg setia dengan aku . [Sarah , Qeybah , Mimi , Mimiey , Hana ] XD . Nie kisah time aku Form 1 la. Senanya banyaklagi kawan aku. yg tuh len citer lak. Time form1 and form 2 , aku berkawan dengan mereka. Memang time tuh aku sudah banyak berubah lah . Aku tak suka bergaul dengan lelaki sangat. Aku tak byk keluarkn duit untuk lelaki . and aku jadi seorang yang PEMALU gila ! .

[Tak silap time aku form 1 la kot, mimot , member shah alam aku informkn kat aku yng Asrul meninggal dunia. Time tuh aku menangis gila2 ! Sedih yg teramat sangat ! ]

Btw, malu tak malu .. aku masih nak sukakan orang . Jujur aku pernah suka Azrul , classmates aku ! tak tahu la knpe aku suka dia.  Yang bestnye , time FORM 1 la aku tahu pasal myspace yang diperkenalkn oleh Sarah XD . So, start dri tahun tuh la aku jdi pakar komputer/internet . start form1 , aku tahu facebook , twitter. but aku tak active kat situ since ramai org gune myspace. Bangge la TOM time tuh. HAHA. start form 1 jugak la aku start  minat KPOP . Kalau sebelum ni aku hanya taw KDRAMA + JPOP je . sekarang memang peminat no 1 KPOP.
Kisah form 2 aku yg paling buat aku malu . Sejak masuk sekolah menengah ni, aku jadi rajin sikit utk  belajr. thats why la member aku kasi nickname kat aku dgn panggilan CGT [CEMERLANG , GEMILANG & TERBILANG ]. haha, sampaikan word tuh , ak jdikn sebagai password utk myspace aku. HAHA. kantoii ! Ha, citer sal myspace , percaya tak yang aku pernah kapel sebanyak 3 kali dgn org maya aku ? UH, memang kenyataan. hanya dalam form 2 aku boleh kapel dgn 3 org ! HAHA. yg best nye.. semua yg aku minat/kapel .. sumenye start nama dari huruf A. Diorang tuh sape ? emm, AKu paling lama kapel ngn dak Cheras [Azrul]  3 bulan + 2 bulan , Melaka [ Azizi ] hanya 2 bulan kot and KL [Amir] sebulan je kot. Almakllumlah, fikiran maseh cetek . emm, Tahu tak ? aku rasa bersalah sangat sebab , dulu .. Ayoi/Azrul ada scandel dgn dak sekolah dy . SMK PERIMBUM . Name dak tuh Mimi , boleh pulak aku cakap mimi lai lawa daripad kawan aku sendiri yg aku sudah kenal lebih dari setahun even aku tahu yg memang kawan2 aku lah yg lebih cntik/lawa ! AKu rasa bersalah sangat sebab ckp mcm tuh kt dorg [QEYBA + SARAH].=(
Tapi ada citer best sal Amir . HAHA, dia pernah patah tangan jatuh longkang sebab rindukan aku. LOL.
Tapi sejak aku CLASH dgn diorang semua, hanya dgn sebab2 tertentu , aku terus tak percayakn lelaki . and starting from that time. NO MORE COUPLE in my life !
Tapi , tetiba time form 2 , ada sorang budak kelas aku minat kat aku. Sampaikn aku dapat surat layang lagi. HAHA, memang funny la. tpi, time aku dpt surat layang tuh , aku terus konyakkn nye at depan dia jugak . ==,

Ha!!citer paling best adalah , time exam akhir thun . last paper ape tah en. Tetibe time tuh aku period. kebetulan Wong duduk sebelah aku . Then, aku memang tak senang duduk la sebab habis baju aku terkena darah . Wong yg duduk at sebelah aku tuh boleh pulak tanya, ape tuh . = = ' . boleh pulak dia cakap yg tuh TAIK . NGENG ! kau dah la tengah tak sennag hati. aku rasa, ramai la jugak dak laki yg nmpk . Memang malu gila la time tuh ! Nasib aku ada kwn sejati [Sarah , Qeyba + Hana ]. Dorang la yg menemani aku time balik . Naseb baik ayh aku yg amek XD .

Emm, taw2 aku dapat masuk kelas A utk tahun depan [form 3] . Aww~~ gembira pun ada XD So, time form 3 .. Aku masuk kelas A , and dpt merapatkn hubungan aku lagi dengan LEENA , NIESA ,WANI , ATIEN , AYIEN and classmate yg lain. tpi pling rapat dgn dorang je la XD Start tahun tuh , aku dah tak rapat dengan Sarah and the geng lagi . :( sedih pun ada jugak. Time tuh , aku dah tergolong dlm group FLASH ! hoho. Sekejap je kwn dgn dorang dah rapat gila. Hiahsh , belum citer nek form 4 lagi XD.

You know what , naik form 4 , aku dapat masuk kelas B since i got 5A3B for my PMR . ak pun tak sangke aku boleh dpt mcm tuh XD. Tetiba , time form 4 , kau telah jatuh hati hanya dengan pandangan petama aku at seorang budak kelas aku ni. [nama dirahsiakn ]. Dialah SIDIA aku yang sampai sekarang aku suka XD First day sekolah , dia asyik tak masuk kelas sebab time tuh aku ingt dia tgh siapkn bornag utk pndah sekolah. Tok2 esoknya dia tak dtg . memang aku tercari-cari la jugak kelibat SIDIA. Then, aku berasa sedih la sebab tak dpt berkenaln dgn dy. Tpi, berlakunya kejaiban , apabila dia hadir kesekolah pada keesokan harinya. Yeahh , dia tak jdi pindah. Sejak itu, aku mula bertegur-tegur dgn dy kerana aku ta nk menyesal dikemudian hari sebab tak dpt tegur orang yg aku suka seperti mana berlaku antara aku dgn FARID [budak shah alam ]. yehah .. first time kau npk dy, aku rasa.. dialah ciri2 laki idaman aku XD
EH, about 4 B2STARI , kelas ni lain dripd yg lain . aku masuk je kelas tuh, aku selesa dgn suasana kelas tuh. budak2 sume talkactive. XD
Sampai sekarang , aku rapat dgn semua orang. yang paling bestnye, aku ni maknae [yg pling muda ] dlm kelas tuh XD tpi, aku tak mcm maknae [bak kate president] sebab perangai aku dah matured . Start form 1 , aku sudah berlajar untk bersikap caring , jujur , be good and others XD . Tapi, tahun tuh aku agak sedih jugak la sebab 3 org sahabat aku telah berpindah [AYIEN , LEENA & HAZMAN] memang seidh la tak ada dorang :(
BTW, sekarang , aku dpt citer yg ramai minat aku . uhh, aku tak tahu sape [buat2 tak tahu]. Tapi aku tak kesah sangat dengan org yg suka aku sebab sekarang aku tengah memikirkan tentang orang yg aku suka. Kalau korang nak tahu , mungkin dialah lelaki yang paling cocok dgn aku XD SIDIA juga lelaki yg ke-8 yg namenye bermula dgn huruf A yg aku kenal and yg aku suke XD kemungkinan juga dia akn menjadi lelaki yg terakhir buat aku. LOL, sudah 8 bulan aku sukakan dia . Tiada terlintas pun difikiran aku utk suka orng lain selain dia . Wahh, setia takk ? emm, yang best nye.. aku dah confess my felling towards him. and now, kiteorang tengah bermesra XD . Alhamdulillah , he still want to be my friend :) .
 Dalam tahun ni , aku kenal lebih ramai kawan . sekrang, aku rapat dengan semua orang . emm, dlm kelas .. lelaki yg paling aku rapat, rasanye SIDIA & cheah [dak cina kelas aku] . EMM, hopefuly , aku akn dpt lebih ramai kwn yg sudi berkawan dgn aku dgn seikhlas hati XD .

Sekian :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.