I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Christina Grimmie ??

Heyheyhey !
korang korang korang !
Ada sesiapa yang kenal dengan Christina Grimmie ? Woaho, actually saya pun tak kenal juga.Tapi tiba2 pula tertarik untuk bukak topic pasal dia SEBAB dia ini ada kena mengena dengan saya <-Kata kawan2 saya . KENAPA ? Woaho, before that, mari kita mengenali diri si Grimmie ni .



Nama sebenar dia ialah Christina Victoria Grimmie . Dia ni dilahirkan pada 14 March 1994. Ohh, baru 17 tahun :) ala, tua setahun je tu ! Dia ni kenali di lawan YouTube sebagai zeldaxlove64 . Dia ni menyanyikan covers lagu hit yang dinyanyikan oleh Demi Lovato, Selena Gomez, Christina Aguilera, Miley Cyrus, Justin Bieber, Katy Perry dan banyak lagi la. In June 2011, she released her debut EP, Find Me. !



Amacam ? best tak lagu dia ? Haduyaii, saya tak boleh nak dengar la sebab speaker rosakk ! HAHA. sobs sobs :( Tapi tak apa, lain kali saya dengar. OK, mesti korang nak tahu, apa kena mengena dia dengan saya. kan kan? Entah kenap la kan, tiba2 je kawan saya ni "Sam" dan "Spark" panggil saya Grimmie . Time tu saya memang tak kenal and tak tahu, apa tu grimmie.? Then, diorang cakap la yang Grimmie ni macam saya / saya macam Grimmie ? so then.. saya pun balik la rumah and terus search pasal Grimmie ni . Atoyaii ! Diorang ni rabun agaknya . MANA ADA sama babe ! ==' .. Diorang cakap mulut saya and Grimmie sama . uh ! mulut Grimmie lagi lawa la daripada mulut saya ! haiyoo ! Tpai, lawa jugak kan si Grimmie ni ? SO, diorang nak maksudkan yang saya ni pun lawa la kan? HAHA. Alhamdulillah kalau ada orang yang berkata demikian. Tapi, tak payah la nak sama kan saya dengan si Grimmie ni yang berlainan agama dengan saya. Tolonglah ~~ Btw, awak comel la Grimmie :) HAHA.

Ok, sekian sudah :)
terima kasih .
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.