I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Exam exam exam :)

Assalamualaikum..

Saya pasti anda semua memang pernah menghadapi peperiksaan . Mencabar bukan soalan2 yang dikemukakan ? Gaiyooo , susah la jadinya kalau tiada ilmu didada . =='

Hope saya masih tidak terlambat untuk memberi semangat kepada adik-adik PMR yang akan mengakhiri kertas-kertas PMR pada keesokkan harinya [monday/10.10] . Good luck adik-adik ! Buat yang terbaik ye kerana PMR hanya sekali seumur hidup ! Kalau SPM boleh la buat banyak kali , tapi memang la buang masa n rugi siapa yang ambil buat kali kedua . SO, do your best dear kids :)

Saya pula akan menduduki final year exam bagi tahun 2011 [form 4] pada hari Rabu ini yang dimulakan dengan paper BM . SO, doakan supaya saya dapat menjawab dengan baik and semoga saya dapat keputusan yang cemerlang ! :) [ 2A+,3A-,2B+,2B] hope bleh dapat la. hehe :) Amin....

Terimakasih :)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.