I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

Exam Bahasa Melayu :)

Assalamualaikum..

Woot woot ! HOHO. Sempat lagi saya update blog eh, sedangkan sekrang adalah minggu exam. Final year Exam lagi tu :) HEHE. Semalam tiba2 pula tergerak di hati saya untuk mengONLINEkan FACEBOOK . Ta tahu la kenapa. LOL [actually nak baca massage yang dihantar oleh "AWAK" (gelaran baru menggantikan perkataan "SIDIA") keke ]
Tapi time online, tiba2 pula ada notification yang dihantar oleh salah seorang rakan kelas saya yang lebih dikenali sebagai "Sam" . Post tersebut dihantar di group "4B2STARI" iaitu group bagi kelas saya/kami :) APA YANG DIA POST eh ? Oh yah.. Dia post pasal tajuk yang mungkin masuk dalam exam yang bakal kami duduki pada hari esok (hari ini la tu) . Dia menyatakan bahawa info tersebut dia dapat daripada temannya dan tidak pasti akan kesahihannya. Ok fine ! Sebagai langkah berjaga-jaga, saya just share info tu kat kawan2 yang saya sayangi dan mestila saya baca. Tapi sikit je la.
Then, tadi datang sekolah awal sikit la sebab hari ini saya bertugas (menyapu sampah) aduyaii ! Saya masuk dalam kelas dengan wajah yang ceria je . Sebab awal2 lagi ada orang dah tegur saya . Tahu dia kata apa ? "kau comel la" .. HAHA. That why la saya masuk kelas pun dengan senyuman yang lebar sampai ke telinga. Wakaka . Tapi, boleh pula "AWAK" fikir yang saya ni senyum sebab dah ready untuk exam ? HAHA. Actually, boleh la.. ready la juga sikit . Tapi time tu tak sempat nak sembang lebar dengan dia cuz i need to do my work (swept the floor) . Dan dan je lepas saya habis menyapu, cikgu suruh tukar kelas. Kena naik ke tingkat atas pula. [ADUYY, dugaan time exam]. Dah la nak buat revision sikit pun tak sempat. Then, bila kiteorang semua naik ke atas [entah kelas apa tah kiteorang guna] . Dengan meja nya yang tak tersusun . Haduyaii, terpaksa la kiteorang buat kerja-kerja penyusunan meja. Nasib baik la budak2 kelas saya semuanya hardworking and teamwork . So, buat sama2 la. Ok ! sudah dapat tempat saya :) Boleh pula time tu saya pergi tanya CP saya mengenai "Faedah bersukan dalam kalangan remaja" . Dia pun pelik kenapa saya tanya but dia just kasi je la faedah nya. Then, bila dapat paper , tiba2 dia pandang belakang (pandang saya la tu) dengan pandangan yang tak puas hati sambil tersengih tak ikhlas. HAHA. Saya just gelak2 je sorang diri :).. Huh, agak terseksa semasa menjawab paper tu sebab keadaan kesihatan saya yang semakin worth ! :( SELSEMA ! aduyy ! sakit hidung sebab asyik duk lap "hingus" je. Habis hidung merah macam badut ! HOHO.


Wahhh ! Habis juga paper BM untuk hari ini . Walau apapun , saya tak jawab 3 soalan untuk paper 2 ! Haiyoo . ALASAN ? hehhe. tak tahu and tak sempat :)
But hope, saya dapat full mark la untuk soalan yang lain . Doakan saya yek :)

Alhamdulillah.. selesai juga :)
Terima kasih.
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.