I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

gay ?

Assalamualaikum..

Hari, saya nak sangat bercerita pasal "GAY" sebab semalam, ada seorang teman saya yang terkena ngorat dengan lelaki yang digelar "GAY" . haihh ! GAY , apa tu eh ? Yang saya faham la kan, GAY ini hubungan antara lelaki dengan lelaki atau lebih dikenali sebagai "HOMOSEKS" . Atau pun yela, suka lelaki je, perempuan tak suka pun ! Actually, cerita pasal kawan saya tu, begini..
Semalam [khamis/13.10] , saya dan kawan2 [2 perempuan [S][Q] + saya & 2 lelaki [A][M]] pergi belajar di library sekolah. Almaklumlah, nak exam . Tapi, saya tak duduk dengan [S]&[Q]. KOnonnya dorang cakap tak nak kacau saya ber"DATING", haduyaii ! OK, so, saya duduk la dengan [A][M] - [classmate] . Setelah beberapa jam belajar , tiba2 ada la sorang ckg lelaki ni yang tegur kiteorang [SAYA][A][M] . Macam2 la dia tanya and bercerita . [pasal dunia akhir zaman] Kiteorang pun khusyuk je dengar . Habis je bercerita, [S]&[Q] panggil saya, then saya pergi la ke tempat mereka yang jauh nun di hujung library . Dalam masa yang sama [A] keluar dripda library mungkin ke tandas. Tinggal la [M] berseorang .
[Time dekat meja kawan perempuan]
-Diorang tanya saya, apa yang ckg tu cakap . Boleh pula diorang pikir yang ckg tu cakap pasal saya yang sorang ni duduk dengan 2 orang lelaki . Thats mean diorang nak cakap yang cikgu tu marah la kan saya . Diorang punya la risau. HAHA. tapi, sebenarnya bukan, then saya cerita la kat diorang pasal apa yang ckg tu cakap.
-Tiba2 je [M] yang berseorangan di meja tadi, bergerak ke tempat duduk [S]&[Q] . Dia dengan muka merah and cuak nya, berceritakan kat kiteorang yang ckg tu ngorat dia ! HAHA. siap ajak pergi tenguk wayang la tu + kasi no phone. HAHA.
Saya memang tak berhenti gelak la time tu. Time tu tiba2 [A] yang keluar ke tandas tadi masuk dan duduk berseorangan di meja kami . Saya terpikir, apa eh [A] rasa kalau ckg tu ngorat dia juga ? HAHA.
Then, saya dan [M] pun kembali ke tempat kami meninggalkan [S]&[Q] . And saya just sengih2+senyum+gelak sehingga la [A] perasan dengan gelagat saya . Dia pun pelik sehinggalah [M] menceritakan kisah sebenar . Apalagi , [A] pun gelak la. Saya dan [M] juga turut gelak. Tak tahan babe !

Kesimpulannya : Lelaki juga harus ada teman ; tak boleh duduk/pergi mana2 sorang2 ! HAHA .

sekian:)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.