I've never forgotten about you even for a single day
♥ ALHAMDULILLAH YA RABB . May ALLAH send me to Uthmaniah earth safely.♥

study ? bosan ? rindu ?

Assalamualaikum :)

Bila online je mesti bosan. Tahu la exam is around the corner. Masing2 sibuk dok stuyd, KOt la kan Tapi, tak ada e yang sudi wish "GOOD LUCK" kat saya ? Saya pun nak ambil exam juga. :( So sad la. korang semua boleh buat preparation/ study dekat rumah, tetapi saya hanya mampu memandang kulit buku sahaja kerana saya tidak boleh membuat ulang aji di rumah atas sebab2 tertentu . Di sekolah / di luar rumah je la tempat dimana saya boleh membuaka minda saya untuk membuat ulang kaji/ study / belajar ;) So, di sebabkan tak boleh nak study, online la kerja nya . memang tak boleh nak mengelak daripada laptop ni kerana bila saya lalu je kat laptop, mesti laptop tu tengah ON. saja je nak suruh saya online. Ok, fine ! saya online sekarang . Jumpa awak semua di [FACEBOOK , TWITTER , and BLOGGER ] . Tapi malangnya , setelah saya onlinee FACEBOOK .. memey la banyak notification yang saya dapat daripada kawan2 Tapi saya hanya mahu melihat notification yang dihantar oleh AWAK ! tak kesah la 1 or 2 , at least AWAK ingat untuk menghantar sebarang text kat saya apabila AWAK online. I have so many texts, so many calls. But the only one I wanna hear from, is from you , baby ! [LOL , aku fikir pasal dia lagi ? ] Stupid witch ! Haiyoo.
Hmm, disebabkan bosan , teman blogger layang meneman saya dengan mengeLINKkan pada saya blog mereka :) HOHO. kebanyak blog yang saya lawati/ lewati , semuanya cantik2 belaka ! Oleh sebab itu , saya pun dapat melupakan dia sekejap .:) even hati masih menyebut-nyebut namanya. Haishhh, orang yang di lamun cinta la katakan even tak ada apa2 relation dengan orang tuh . tak lebih dari kawan . Maybe soon cuz we're not think to be more than friend yet . [wah speaking LONDON pulak] haha .

Alhamdulillah , selesai sudah :)
Terima kasih ;)
Thankyou for reading :) Give me some advice .

0 give some word:

Post a Comment

comment a good thing ok.